چگونه گیفت های نمایشگاهی مناسب انتخاب کنیم

1398/03/08 | تعداد نظرات :0

تبلیغات از ساده ترین راه های معروف شدن یک شرکت است. گیفت نمایشگاهی می تواند یک راه بسیار عالی برای تبلیغات باشد که با استفاده از آن می توانید برند شرکت خود را به مردم معرفی کنید و مشتریان زیادی را جذب خود کنید اما برای درست کردن گیفت نمایشگاهی باید بهترین راه و مناسب ترین طرح را انتخاب کنید.

چگونه گیفت های نمایشگاهی مناسب انتخاب کنیم

اگر به نمایشگاه ها رفته باشید درون غرفه ها مشاهده کردید که برخی از غرفه ها اقدام به پخش هدیه بین مردم و یا مشتریان خود می کنند. هدایایی که در مواردی بسیار با ارزش هستند. آنان گیفت های تبلیغاتی و یا هدیه تبلیغاتی هستند. این کار باعث افزایش درآمد فروشندگان می شود چرا که این هدایا یا گیفت نمایشگاهی باعث معروف شدن برند و یا فروشگاه مربوط می شود و افراد زیادی را روانه فروشگاه یا شرکت شما می کند. این گیفت ها معمولا در زمان برگزاری نمایشگاه ها به مراجعین داده می شود. اما اینکه چگونه یک گیفت نمایشگاهی مناسب انتخاب و طراحی کنیم بسیار مهم است و باید توجه داشت گیفتی را که به مشتریان داده می شوند چه طرح و جنسی داشته باشند.

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه زیادی داشت ماندگاری و کیفیت و کاربردی بودن هدایای نمایشگاهی برای مشتریان و مراجعه کنندگان است. اگر شما یک کالا را به عنوان گیفت به مشتری بدهید که کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد این هدیه نمادی از کار  شما است و کیفیت کار شما را نشان می دهد و باعث افزایش مراجعه کنندگان شما می شود و برعکس آن، اگر کیفیت گیفت شما پایین باشد نشان دهنده کیفیت پایین محصول شما است و باعث کم شدن مشتریان شما می شود.

گیفت تبلیغاتی

در نمایشگاه ها بسیاری از غرفه ها مشغول پخش  بروشورهایی هستند که تبلیغ محصولات را درون آن قرار داده اند اما  این بروشورها فایده بسیاری نخواهند داشت چرا که کسانی که به نمایشگاه مراجعه می کنند دنبال انتخاب کار با کیفیت هستند و چند خط نوشته نشان  از کیفیت محصول شما نمی شود. در نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی شما با مشتریان روبرو هستید و می توانید یک سری هدایایی که نشان از کیفیت محصول شما است به مشتریان بدهید. به جای تبلیغات گران قیمت و پر هزینه می توانید این کالاها را مستقیم به دست مشتریان برسانید تا از کیفیت کار شما مطلع شوند. بهتر است از نمونه کارهایی که مربوط به شغل شما است اما باز می توانید از محصولات لوکس و شیک استفاده کنید فقط توجه داشته باشید اگر شما تولید کننده هستید گیفت هایی را که آماده کرده اید توسط کارگاه خودتان درست شده باشد حتی اگر مربوط به کار شما نباشد.

چند نمونه از گیفت های نمایشگاهی مناسب 

بهتر است از کالاهایی لوکس استفاده کنید چرا که کالاهای شیک و لوکس باعث جلب توجه بیشتر مشتریان می شود. شما می توانید از چوب بیسبال یا توپ تنیس برای گیفت نمایشگاهی استفاده کنید و اسم برند خود را بر روی آن طراحی کنید این نمونه تبلیغ در اروپا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین یک نوع گیفت خاص به شمار می آید. اگر کار شما فروش محصولات رایانه ای است می توانید از صفحه کلید و یا از موس برای گیفت نمایشگاهی استفاده کنید و برند خود را به وسیله این محصولات تبلیغ کنید.

استفاده از خودکار برای گیفت

خودکار یکی از کالاهایی است که در غرفه های نمایشگاه ها برای گیفت زیاد استفاده می شود چرا که خودکار هزینه زیادی نخواهد داشت و به صورت انبوه هم می شود از آن استفاده کرد شما می توانید با طراحی خودکارهای لوکس و شیک می توانید به مراجعه کنندگان خود بدهید. استفاده از لیوان های ماگ هم یکی از راه های تبلیغاتی است که می تواند در گیفت ها از آنها استفاده کرد. همچنین استفاده از کیف ها و کیسه ها گیفت های مناسبی هستند. باید به این نکته توجه داشت که گیفت هایی را آماده کنید که علاوه بر کیفیت، کاربردی هم برای مشتریان داشته باشد.

گیفت تبلیغاتی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران