چگونه در نمایشگاه های بین المللی بدرخشیم

1398/03/08 | تعداد نظرات :0

نمایشگاه بین المللی اولین قدم برای حضور در بازار جهانی است. شرکت در این نمایشگاه باعث معرفی محصول شما به شرکت های بین المللی می شود. همچنین مدیران نمایشگاه ها در رابطه با کسب و کار و همکاری ها با یکدیگر صحبت می کنند و این می تواند اولین قدم برای همکاری های بلند مدت و پردرآمد باشد.

نمایشگاه بین المللی

درخشش در نمایشگاه بین المللی

حضور در نمایشگاه می تواند یک فرصت بسیار عالی و سکویی برای پرتاب باشد باید قدر این فرصت را دانست و از نمایشگاه به خوبی استفاده کرد. در طراحی غرفه ای که اجاره کرده اید کمال زیبایی را به کار ببرید. از رنگ ها  و طرح هایی استفاده کنید که جلب توجه کند. در طراحی لباس کارکنان در غرفه دقت کنید بهتر است ست باشد و طرح زیبایی داشته باشد. از کارکنانی استفاده کنید که روابط عمومی بسیار قوی دارند. بهتر است افرادی که انتخاب می کنید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و با مراجعه کنندگان خارجی به خوبی ارتباط برقرار کنند.

بهترین و شیک ترین محصولات خود را درون غرفه قرار دهید همیشه ظاهر کمک زیادی به جلب مشتری می کنند. پس از محصولاتی که در غرفه استفاده کنید که در کنار کیفیت بالا طرح بسیار زیبایی داشته باشند.  با مراجعه کنندگان صادق باشید هر آنچه که نیاز به گفتن است را به خوبی بیان کنید. از گیفت ها یا هدایای تبلیغاتی استفاده کنید، البته گیفت هایی که به مشتریان می دهید کیفیت بسیار عالی و طرحی زیبا داشته باشند. مراجعه کنندگان برای خواندن بروشور به نمایشگاه نمی آیند مشتری به دنبال کار خوب است و این کار را با خواندن و لمس کردن انجام می دهد و خواندن چند خط در مورد محصول او را راضی نخواهد کرد. شما می توانید در حالی که سایرین مشغول به پخش بروشور و یا هدایای بی ربط هستند با یک گیفت از نمونه کارهای خود به استقبال مشتری ها بروید.

شاید این سوال مطرح شود که کسانی که کار مبل و یا چوب می کنند چه هدیه ای را می توانند بدهند باید به این افراد این توضیح را داد که نمونه کار صرفا آن چیزی نیست که اقدام به فروش می کنید اگر کسی کار چوب می کند می تواند یک لیوان چوبی و یا گلدان به مشتری هدیه دهد و یا در کار مبل می شود از پارچه مبل کیف و یا کیسه درست کرد. گیفت های تبلیغاتی را جدی بگیرید چرا که کمک به خاص شدن شما در نمایشگاه می کند. در نمایشگاه ها روابط عمومی و غرفه نمایشگاهی بالا حرف اول را می زند و تبلیغ محصولات توسط افراد ماهر صورت گیرد که بتوانند همگان را به غرفه شما جلب کند. در طراحی غرفه دقت کنید از چراغ هایی استفاده کنید که باعث شود محصولات شما به خوبی در معرض مشاهده همگان قرار گیرد. همچنین از سیستم صوتی استفاده کنید تبلیغ از طریق سیستم صوتی و پخش موسیقی در غرفه استفاده کنید.

غرفه نمایشگاهی

 حضور در نمایشگاه بین المللی

حضور در این نمایشگاه ها را جدی بگیرید چرا که پل بسیار مهمی برای حضور در بازار جهانی است. در نمایشگاه های پربازدید شرکت کنید و سعی کنید کارهایی را در غرفه انجام دهید یا طرح هایی را پیاده کنید که صرفا از فکر شما باشد و دیگران در نمایشگاه انجام ندهند.

غرفه نمایشگاه بین المللی

نقش طراحی غرفه به درخشش در نمایشگاه بین المللی

طراحی مناسب غرفه نقش بسیار مهمی به درخشش در نمایشگاه بین المللی دارد بهتر است که از طراحان ماهر در این زمینه کمک بگیرید استفاده از رنگ های متفاوت و زیبا و همچنین استفاده  چراغ ها و لامپ ها در غرفه می تواند زیبایی زیادی به غرفه شما بدهد. طراحی مناسب در نوع چیدمان محصولات شما و استفاده از نورهای مصنوعی و طبیعی در کنار محصولات شما باعث دیده شدن غرفه شما و همچنین محصولات شما می شود. برای شرکت در نمایشگاه بین المللی بهتر است قبل از شروع به کار کردن نمایشگاه کلیه برنامه ها و هدف های خود را مورد بررسی قرار دهید و با هدف و برنامه ای مشخص به نمایشگاه بروید که در آنجا خاص باشید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران