عوامل تاثیر گذار در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی

1398/03/08 | تعداد نظرات :0

از مهمترین و اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی می توان به مواردی از جمله نورپردازی، گل آرایی و استفاده از پروفیل های فولادی اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال طراحی و ساخت یک غرفه نمایشگاهی هستید می توانید با در نظر گرفتن هر کدام از این عوامل، اقدام به اجرای یک غرفه بسیار شیک و لوکس کنید تا بتوانید در هر نمایشگاهی و در میان سایر غرفه ها بدرخشید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی یکی از مهمترین زیرشاخه های رشته طراحی و معماری می باشد که امروزه توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی انجام می شود. سالانه شاهد برگزاری صدها نمایشگاه در داخل و خارج کشور هستیم که هر کدام از این نمایشگاه ها با استفاده از مدرن ترین طراحی های غرفه سازی برپا می شوند تا بتوانند محصولات بی نظیر خود را به نمایش بگذارند و توجه مشتریان را به راحتی جلب کنند. دقت داشته باشید که طراحی و دکوراسیون غرفه نمایشگاهی شما می تواند سهم بسیار زیادی را در جلب توجه مشتریان به سوی خود داشته باشد به همین جهت شرکت ها سعی بر آن دارند بهترین و شگفت انگیزترین غرفه را طراحی کنند.

غرفه نمایشگاهی

بی شک غرفه سازی و طراحی زیباترین غرفه نیازمند هزینه هایی می باشد که افراد می توانند با توجه به بودجه در اختیار خود، آیتم هایی مختلفی را در غرفه خود اجرا کنند. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          نوع متریال و میزان سازه استفاده شده در غرفه طراحی شده

-          متراژ و پوشش دیواره های غرفه

-          برقکاری و نورپردازی

-          جنس و نوع کف

-          گل آرایی و استفاده از پروفیل های فولادی

-          اجرای غرفه در فضای باز و بسته

هر کدام از این عوامل می تواند تاثیر بسزایی را در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی داشته باشد که در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین این عوامل توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

تاثیر نورپردازی در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی

نورپردازی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که امروزه در طراحی بسیاری از سازه ها از جمله غرفه های نمایشگاهی به آن توجه بسیار ویژه ای می شود چرا که نورپردازی می تواند تاثیر مستقیمی را بر جلب توجه مشتریان به سوی خود داشته باشد و محصولات به نمایش گذاشته شما را زیباتر جلوه دهد. نورپردازی در برخی از غرفه هایی که به نمایش محصولاتی از جمله فرش، جواهرات و ظروف مشغول هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر سبب می شود که غرفه داران به دنبال بهترین نورپردازی برای غرفه های خود باشند. در نورپردازی غرفه از تجهیزاتی مانند ال ای دی، پروژکتور، هالوژن ها، متال و نور مخفی با ریسه شلنگی استفاده می کنند تا بتوانند بهترین و لوکس ترین نورپردازی را در غرفه ها ایجاد کنند که بی شک می توان گفت نورپردازی سهم بسیار زیادی را در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی خواهد داشت.

غرفه آرایی نمایشگاهی

تاثیر متراژ در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی

از دیگر عواملی که در قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی تاثیرگذار است می توان به متراژ غرفه اشاره کرد. متراژ غرفه رابطه معکوسی دارد این امر بدین صورت است که هر چقدر متراژ غرفه نمایشگاهی شما بیشتر باشد، قیمت تمام شده ساخت غرفه نیز کمتر خواهد بود. در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که غرفه های 12 متری هزینه بیشتری را در مقایسه با غرفه های 50 متری دارند و این موضوع کاملا رابطه معکوس بین این دو فاکتور را نشان می دهد. به همین جهت توصیه می شود که در ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی مورد نظر خود سعی بر آن داشته باشید که از غرفه هایی با متراژ بالاتر استفاده کنید چرا که هم قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی را کاهش می دهد و هم از فضای بسیار زیادی برای به نمایش گذاشتن محصولات خود می توانید استفاده کنید و توجه بسیاری از مشتریان را به سوی غرفه خود جلب کنید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران