اهمیت استفاده از رنگ ها در ساخت غرفه نمایشگاهی

1398/04/02 | تعداد نظرات :0

طراحی غرفه های نمایشگاهی امروزه از اهمیت بسیار مهمی برای برگزاری نمایشگاه ‌ها بهره مند می باشد. استفاده از رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی، می ‌تواند مهم ‌ترین موضوع در انجام طراحی این محیط ها باشد. لذا افرادی که قصد استفاده از رنگ ها را دارند، باید با توجه به یک سری از نکات، بهترین نوع رنگ را انتخاب نمایند، تا بتوانند تاثیر شگرف استفاده از رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی را متوجه شوند. ما نیز در این مطلب قصد داریم تا با بررسی استفاده از رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی افرادی را که قصد طراحی بخش های مختلف یک غرفه نمایشگاهی را دارند، راهنمایی نماییم. چنانچه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید و قصد دارید تا با استفاده از رنگ‌ های مختلف محیط نمایشگاه خود را به بهترین شکل طراحی نمایید، متن ما را تا به پایان همراهی نماید تا با این نکات آشنا شوید.

تاثیر استفاده از رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی

 یکی از موضوعات مهم در طراحی غرفه های نمایشگاهی، استفاده از رنگ های مختلف در این فضا می باشد. لذا افرادی که قصد ایجاد غرفه ها را دارند، باید به گونه ‌ای محیط آن را جذاب نمایند. جذابیت آن باید به گونه ‌ای باشد تا افراد با دیدن غرفه مورد نظر، به سمت آن رفته و از کالا و یا خدماتی که در این محیط استفاده می ‌شود، بهره ببرند. این موضوع می‌ تواند در زمانی که این نمایشگاه یک کار اختصاصی را دنبال می کنند، اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا در این نمایشگاه ها غرفه های مشابه به هم وجود دارند که خدمات و کالاهای یکسانی را به افراد ارائه می دهند. اما اینکه چگونه افراد را در نگاه اول به سمت غرفه خود جلب نمایید، یکی از مهمترین موضوعات می باشد. لذا شما می توانید با استفاده از رنگ ها در  دکوراسیون غرفه نمایشگاهی استارت اولیه برای جذب مشتریان و مخاطبان را به سمت محیط خود بزنید و پس از آنکه این افراد به سمت این غرفه جذب شدند، می توانید با ارائه طرح های مختلف و گوناگون خود نسبت به راضی نمودن این افراد برای خرید و دریافت خدمات از غرفه خود دیگر روش های را صورت دهید.

غرفه نمایشگاهی

در طراحی غرفه های نمایشگاهی از چه رنگ هایی استفاده نماییم

 استفاده از رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی نکته ای است که افراد باید به آن توجه ویژه‌ ای داشته باشند. لذا افراد در زمان انتخاب این رنگ ها باید چند پارامتر مختلف را در نظر داشته باشند. به طور مثال افراد باید با توجه به کالا و یا خدماتی که به افراد ارائه می دهند، نوع رنگ غرفه نمایشگاهی خود را انتخاب نمایند. گفتنی است این رنگ‌ ها می‌ توانند از رنگ طراحی شده لوگو یا طرح کالایی که به فروش می ‌رسانید انتخاب شود. از دیگر پارامتر های انتخاب رنگ مناسب برای طراحی غرفه نمایشگاهی، استفاده از رنگ های جذاب می باشد. رنگ های جذاب رنگ هایی هستند که در نگاه اولیه چشم افراد را به سمت خود می کشد. این رنگ ها، رنگ های گرم می باشند. به طور مثال رنگ های قرمز، زرد، آبی و سبز می توانند رنگ هایی جذاب برای جذب افراد به طرف خود باشد. نکته دیگری که در انتخاب رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی به چشم می خورد، این است که این رنگ ها باید به گونه ای انتخاب شوند که هرج و مرج در آن وجود نداشته باشد. به طور مثال بعضی از افراد برای طراحی از هر رنگی در غرفه سازی نمایشگاهی خود استفاده می کنند و یک فضای بدون شکل و نامناسب را برای محیط غرفه خود به وجود می آورند. توصیه ما این است که در زمان انتخاب هر کدام از این رنگ ها، بهترین ها را برای غرفه خود استفاده نمایید.

دکوراسیون نمایشگاهی

نکات پایانی در مورد رنگ ها در غرفه های نمایشگاهی

 در پایان می توان گفت رنگ‌ ها در غرفه های نمایشگاهی، می ‌تواند به عنوان یکی از عامل های مهم بالا بردن سطح کارایی غرفه های نمایشگاهی باشد. توصیه ما این است در انتخاب رنگ ها حتما از طراحان خبره در این امر استفاده نمایید. امید ما این است تا با استفاده از ژورنال های خارجی و طراحان ایرانی در طراحی غرفه ‌ها بهترین طرح ها را در این محیط به وجود آورند.

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران