چه مواردی در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر دارد

1398/04/12 | تعداد نظرات :0

غرفه سازی نمایشگاهی درست مانند هر فضای دیگری احتیاج به طراحی دارد و باید قبل از شروع کار به تمامی نکات و بخش هایی که باید طراحی شوند توجه کافی داشته باشیم. معمولا هزینه غرفه سازی باید قبل از شروع کار تعیین شود تا در حین انجام کار مجبور به افزایش بودجه ای که برای انجام این کار در نظر گرفته شده، نباشیم. غرفه سازی نمایشگاهی برخلاف آنچه به نظر می رسد اصلا کار آسان و کم هزینه ای نیست و برای اینکه بتوانید هزینه ها را تا جای ممکن به حداقل برسانید باید بسیار هوشمندانه عمل کنید.

قیمت غرفه نمایشگاهی و هزینه های جانبی

به طور اختصاصی هزینه های اصلی غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر به جنس متریال استفاده شده و هزینه های طراحی بستگی دارد. اینکه شما چه سبک از غرفه سازی نمایشگاهی را نیاز دارید بسیار حائز اهمیت می باشد. حتی طراحی که بابت طراحی غرفه نمایشگاهی انتخاب می کنید و قرارداد می بندید در افزایش و یا کاهش هزینه غرفه سازی نمایشگاهی بسیار تاثیرگذار می باشد. بسیاری از طراحان هزینه های بالایی دریافت می کنند و این به دلیل سختی کار و زمان و پرسنل زیادی است که برای انجام پروژه صرف می کنند. که اگر می خواهید محصول نهایی با کیفیت و از هر لحاظ بدون نقص باشد، انتخاب اینگونه تیم طراحی پیشنهاد می شود. اما در بسیاری از موارد بیشتر طراحان هزینه برند خود را از شما می گیرند و طراحی هایی که انجام می دهند را یک طراح معمولی تر نیز قادر به انجام آن می باشد در صورتی که هزینه کمتری از شما دریافت می کند.

نحوه ساخت

نحوه ساخت نیز در هزینه های شما بسیار تاثیرگذار می باشد. مانند نوع و جنس متریالی که برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می کنید. تعداد کارگرهای ماهر و نیمه ماهری که مشغول انجام این کار هستند و از همه مهمتر مدت زمانی که ساخت این پروژه به طول می انجامد نیز در هزینه ساخت غرفه تاثیر مستقیم می گذارد. البته باید هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی را نیز به آن اضافه کرد.

غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی ارزان 

غرفه های نمایشگاهی انواع و اقسام گوناگونی دارد و هر کدام به فراخور طراحی که دارد هزینه های خود را به همراه خواهد داشت. قبل از تعیین نوع غرفه نمایشگاهی باید نیاز سنجی شود تا بفهمید بر اساس نتیجه ای که می خواهید، چه نوع غرفه نمایشگاهی مناسب می باشد و چه نوع از آن را در نظر دارید. به طور کلی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی خطی نسبت به سایر غرفه های نمایشگاهی هزینه های کمتری را از نظر ساخت و طراحی برای شما به همراه خواهد داشت. و سایر غرفه ها مانند غرفه های نبشی، انتهایی و جزیره ای به ترتیب هزینه های طراحی بالاتری خواهند داشت. اگر می خواهید هزینه ای که برای غرفه سازی نمایشگاهی صرف می کنید نتیجه بخش باشد و بیشتر از هزینه هایی که متقبل شدید، سودآوری داشته باشید، باید در انتخاب نوع غرفه دقت زیادی کنید. یک انتخاب اشتباه که تنها دلیل آن کاهش هزینه ها است، می تواند خسارت های زیان باری را به کسب و کار شما وارد کند و یک انتخاب به جا می تواند جایگاه شرکت شما را فراتر از حد انتظار شما ارتقاء دهد.

غرفه سازی نمایشگاهی

فضاهای مختلف غرفه و بخش های ملزم به طراحی شدن

غرفه های نمایشگاهی نیز مانند هر فضایی دارای بخش های متعددی هستند که باید طبق اصول و استانداردها طراحی شوند تا بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. طراحی بخش های داخلی درست مانند یک مجموعه تفریحی یا فرهنگی شامل پیشخوان و اطلاعات، بخش معرفی و آموزش، فضای پذیرایی از مهمان و قسمت فروش و انبار می باشد و تنها تفاوت با مجموعه های فرهنگی و تفریحی ابعاد کوچک تر و سیار بودن غرفه می باشد. غرفه ها به دلیل فضای کم و محدودی که دارند باید در طراحی آن نهایت دقت بکار گرفته شود. شاید غرفه ها تنها فضاهایی باشند که برای طراحی هر متر آن باید برنامه مشخصی را در نظر داشت.

ساخت غرفه نمایشگاهی

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
آخرین پست ها
برچسب ها
تبلیغات متنی
تجهیزات نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان ارئه دهده بهترین تجهیزات نمایشگاهی در ایران

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی رایکا سازان بهترین طراح غرفه های نمایشگاهی در کشور

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان طراح و مجری ساخت و اجرای دکوراسیون غرفه نمایشگاهی در ایران